Primjer iz prakse, prijelaz s 28 na 56 dana tahografskih listića

Od 1. siječnja 2025. godine, vozači će morati čuvati tahografske evidencije za posljednjih 56 dana umjesto dosadašnjih 28 dana. Ova promjena utječe na vozače...

Nova pravila za evidenciju aktivnosti vozača – Obveza od 1. srpnja...

Od 1. srpnja 2026., u okviru Paketa mobilnosti I., na snagu stupaju proširena pravila o evidenciji aktivnosti vozača u međunarodnom cestovnom prijevozu. Ove izmjene...

Problemi s drugom generacijom pametnih tahografa SMT2

Pametni tahografi druge generacije (SMT2), uvedeni u okviru Paketa mobilnosti EU, donijeli su mnoge tehnološke prednosti za transportni sektor. Međutim, njihova implementacija nije prošla...

100 godina Tahografa

Tahograf je uređaj koji je revolucionirao svakodnevni život vozača kamiona i autobusa na europskim cestama. Njegova povijest seže daleko unatrag, a korijeni mu leže...

Nova EU uredba 2024/1258, promjene za tahografe i kazne u cestovnom...

Nova EU uredba 2024/1258, promjene za tahografe i kazne u cestovnom prometu
EU Uredba 2024/1258  donosi značajne promjene u vezi s tahografima i kaznama unutar Europske unije, stupajući na snagu 22. svibnja 2024. Ova uredba mijenja...

Greške u Stoneridge tahografima

Stoneridge Electronics  prijavio  pogrešno pohranjivanje anomalija i kvarova na drugoj generaciji inteligentnog tahografa SE5000 .
Talijansko Ministarstvo unutarnjih poslova objavilo je da je div automobilske elektronike Stoneridge zauzvrat prijavio neispravno pohranjivanje anomalija i kvarova u drugoj generaciji SE5000 inteligentnog tahografa . To...

Pametni tahograf druge generacije, tri najvažnije promjene

Pametni tahograf druge generacije, tri najvažnije promjene
Pametni tahograf postat će obvezna oprema za novoregistrirane kamione težine iznad 3,5 tone u Europskoj uniji, Velikoj Britaniji, Švicarskoj i Norveškoj, što će stupiti...

Pravila o trajanju vožnje i odmora

Udruga Convoy, tahograf osnovna pravila
Pravila o trajanju odmora Redovan dnevni odmor Trajanje redovnog dnevnog odmora je najmanje 11 sati. Možete ga podijeliti u 2 razdoblja: - jedno razdoblje od najmanje 3 sata...

Tahograf – pravila kod prijevoza trajektom ili vlakom

Udruga Convoy, pravila kod prijevoza trajektom ili vlakom
U slučaju korištenja vlaka ili trajekta dopušteno je redoviti dnevni odmor (11 sati ili 3 + 9 sati) do 2 puta prekinuti s drugim...

Kvar tahografa, što učiniti?

Udruga Convoy, Kvar tahografa, što učiniti?
Kvar Tahografa - ne događaju se često, ali kada se dogode, uzrokuju mnogo problema. Tahograf je najvažniji uređaj u vozačkoj kabini jer bilježi sve događaje,...