Mnogim profesionalnim vozačima se poslije duge vožnje javljaju bolovi u kralježnici ili u zglobovima. Bolna leđa i istegnuće mišića kod ovog posla nisu novost. Već je dugo poznato i znanstveno dokazano da ljudi koji poslovno puno putuju, pogotovo na dulje rute spadaju u rizičnu skupinu . Ljudi s problemima kičme i sa svim ostalim drugim bolestima vezanih uz nju.
Istraživanjem vezanim uz tu temu 2006. god. dokazalo se da su oboljenja motoričkog sustava preko 22% češća kod profesionalnih vozača. Tako da su problemi s kičmom kod profesionalnih vozača sasvim opravdani. Sama činjenica nam govori da je vozačevo sjedalo najvažnije oruđe kod posla vozača, ono bi trebalo smanjiti opterećenja leđa i zglobova. Nije samo kvaliteta sjedala odlučujuća, nego i pravilno sjedenje čini važan element. Vozač se mora koliko je više moguće držati pravilno u sjedalu. Isplati se par minuta prije početka vožnje investirati u pravilno podešavanje sjedala, za pravilno sjedenje tijekom vožnje .
Vozač koji prođe 150000 km u godini je u pravilo duže vrijeme u zatvorenom prostoru i od prilike provede oko 6000 sati provede u svom vozilu. Posebice kroz vožnju s dignutim rukama, pogledom naprijed i nogama na pedalama, stvara se napetost i jedna vrsta prisilnog držanja. K tome se pridružuje stanje ceste koja prenosi vibracije na vozilo sa svih strana, a to opet negativno djeluje na kralježnicu.
Tome još pridonosi činjenica da su vozači većinom muškarci koji su češće pretili nego uobičajeni građani. Kod razvoja i konstrukcije jednog sjedala stručnjaci dijele zadaće jednog vozačkog sjedala u tri zone zdravlja. Komfor i sigurnost kod čega je zdravlje jedna od najvažnijih zadaća. Reduciranje vibracija, sprečavanje bolova i ostalih čimbenika , te sprečavanje kronične ozljede kralježnice i unutarnjih organa. Tako da i sama konstrukcija sjedala podržava pravilno sjedenje.